onsdag 23 april 2014

min prao-dagbok 23/4-14

Kära dagbok. Idag började jag dagen med att byta om till arbetskläderna precis som igår, sen fick jag skära upp kycklingen och gurkan, plocka tomater fick jag också göra, sedan fick jag lägga allt i kantiner som sedan skulle ställas ute i salladsdisken. Efter det hällde jag upp majs, ananas och mandariner i kantiner och skalade ägg. Sen hällde jag upp crème fraiche och tacosås i små burkar som skulle serveras till maten. Efter det fanns det inte så mycket att göra så vi åt frukost, en stund innan klockan slog elva. Sen gick jag in i diskrummet, och trodde att jag skulle få stå där i 3 timmar denna dagen också.. Men det gjorde jag faktiskt inte. Jag fick vara ute i restaurangen ganska mycket idag och servera osv, det var jätte skoj. Fast jag var såklart tvungen att vara inne i diskrummet och hålla koll på all disk med. Dagen har varit rolig, roligare än igår faktiskt och jag ser fram emot till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar